kursus1    kursus2    kursus3    kursus4

 


  Fælles udbud af AMU-kurser i 2018/19 - klik her 

Der kan opleves problemer med visningen i Internet Explorer - derfor anbefaler vi at der bruges Google Chrome eller Microsoft Edge.


 

Brede mål og evaluering af læringsmiliøet

Valgte hold
Kursussted Social og Sundhedsskolen Syd, Bjerggade 4M, 6200 Aabenraa
Tilmeldingsfrist 28. januar 2019
Startdato 28. februar 2019
Slutdato 1. marts 2019
Varighed 2,0 dage
Deltagerpris 0 Kr.
Pris for ledige 1269,40 kr.
Pris udenfor AMU-målgruppe 1269,40 kr.
Undervisningsform Dagundervisning
Undervisningstid 08:00-15:24
Beskrivelse Deltageren kan med udgangspunkt i brede læringsmål analysere og reflektere over egen praksis, og på baggrund heraf tilrettelægge et læringsmiljø, der støtter børnene i at udvikle sociale, personlige, kropslige og kognitive kompetencer på tværs af de seks læreplanstemaer Deltageren kan arbejde med meningsfuld dokumentation og praksisnære evalueringsredskaber som metode til vurdering og videreudvikling af læringsmiljøet
Kontaktperson kursussekretær
Telefonnr 73334300
Email kurser@sosu-syd.dk
Kviknummer 54540619amu27
Minimum antal deltagere 18
Maksimum antal deltagere 28
28 ledige pladser
Fag til kurset:
Brede læringsmål og evaluering af læringsmiljøet
Skolefagkode: 48725
Varighed: 2,0 dage
Timer pr dag: 7,4

Pris for ledige: 1269,40 kr. (Jobcenteret afholder kursusudgiften, hvis du har ret til 6 ugers jobrettet uddannelse i henhold til positiv listen)
Pris udenfor AMU-målgruppe: 1269,40 kr.

Målgruppe
Dagplejere, pædagogmedhjælpere og pædagogiske assistenter.

Formål:
Efter endt uddannelse kan deltageren med afsæt i dokumentation og evaluering tilrettelægge den pædagogiske praksis med udgangspunkt i brede mål for læringsmiljøet. Deltageren får kendskab til evalueringsredskaber, der inddrager børneperspektivet og undersøger, hvorvidt læringsmiljøet understøtter alle børns trivsel, læring, udvikling og dannelse.

Indhold:
Deltageren kan med udgangspunkt i brede læringsmål analysere og reflektere over egen praksis, og på baggrund heraf tilrettelægge et læringsmiljø, der støtter børnene i at udvikle sociale, personlige, kropslige og kognitive kompetencer på tværs af de seks læreplanstemaer Deltageren kan arbejde med meningsfuld dokumentation og praksisnære evalueringsredskaber som metode til vurdering og videreudvikling af læringsmiljøet
Webdesign byro aabenraa