kursus1    kursus2    kursus3    kursus4

 


  Fælles udbud af AMU-kurser i 2018/19 - klik her 

Der kan opleves problemer med visningen i Internet Explorer - derfor anbefaler vi at der bruges Google Chrome eller Microsoft Edge.


 

Refleksions metoder i pædagogisk praksis

Valgte hold
Kursussted Social og Sundhedsskolen Syd, Bjerggade 4M, 6200 Aabenraa
Tilmeldingsfrist 1. april 2019
Startdato 24. april 2019
Slutdato 26. april 2019
Varighed 3,0 dage
Deltagerpris 1980,50 kr.
Pris for ledige 1980,50 kr.
Pris udenfor AMU-målgruppe 1980,50 kr.
Undervisningsform Dagundervisning
Undervisningstid 08:00-15:24
Beskrivelse Refleksions metoder i pædagogisk praksis
Kontaktperson kursussekretær
Telefonnr 73334300
Email kurser@sosu-syd.dk
Kviknummer 54540619amu26
Minimum antal deltagere 18
Maksimum antal deltagere 28
27 ledige pladser
Fag til kurset:
Refleksionsmetoder i den pædagogiske praksis
Skolefagkode: 48729
Varighed: 3,0 dage
Timer pr dag: 7,4

Deltagerpris: 1980,50 kr.
Pris for ledige: 1980,50 kr. (Jobcenteret afholder kursusudgiften, hvis du har ret til 6 ugers jobrettet uddannelse i henhold til positiv listen)
Pris udenfor AMU-målgruppe: 1980,50 kr.

Målgruppe
Målgruppen for uddannelsen er faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder inden for pædagogiske tilbud, herunder dagtilbud, det specialpædagogiske- og socialpsykiatriske område og voksenhandicapområdet.Det kan eksempelvis være dagplejere, pædagogmedhjælpere, pædagogiske assistenter, værkstedsassistenter, medhjælpere i pædagogiske døgntilbud og på opholdssteder, omsorgsmedhjælpere, familieplejere samt personlige hjælpere og ledsagere.

Formål:
Efter endt uddannelse kan du, gennem brugen af refleksionsmetoder, arbejde med faglige refleksioner i din pædagogiske praksis og i samarbejde med andre. Du vil samtidig opnå styrkede refleksionskompetencer, der vil medvirke til, at du er i stand til at justere og udvikle den pædagogiske praksis.

Indhold:
Deltageren kan anvende refleksionsmetoder og redskaber med henblik på at opnå handlekompetence til løbende at justere og forbedre den pædagogiske praksis.Deltageren kan forholde sig til egne læreprocesser og derigennem opnå en styrket faglig position i en foranderlig praksis.Deltageren kan sætte muligheder for faglig refleksion i spil, i samarbejde med kollegaer og ledelse, ud fra viden om miljøets betydning.
Webdesign byro aabenraa