Erfaren administrativ medarbejder til HR & løn

Udgivet: 02.09.2024

Er du en dygtig og erfaren HR-medarbejder, og vil du arbejde for at sikre en professionel og effektiv drift af vores skole, Og vil du samtidig være med til at forbedre og tænke i nye løsninger? Så har vi måske det perfekte job til dig!

Vi har et innovativt og afvekslende arbejdsmiljø på en skole i udvikling og et fællesskab med engagerede kolleger med vidt forskellige baggrunde. Du bliver en del af det teknisk-administrative team, og har dit daglige arbejde på et fælleskontor med tre gode kollegaer. Du bliver en del af en arbejdsplads med mange sociale aktiviteter, og du får en varieret og udfordrende hverdag med skiftende arbejdsmængde. Hos os er du en aktiv del af hele organisationen, og vi vil gerne høre din mening og dine ideer.

 

Dine primære opgaver bliver:

  • Håndtering af alle typer af lønsager og personalesager
  • Sikre udmøntning og overholdelse af gældende overenskomster
  • Refusionsopgaver vedr. sygdom, barsel og flekstidsansatte
  • Understøtte skolens rekrutterings-flow
  • Ferieadministration
  • Ajourføring af skolens kompetenceoverblik
  • Løbende implementering af nye IT-systemer og arbejdsgange
  • Bidrage til udvikling af løn- og personaleområdet
  • Ad hoc-opgaver.

 

Vi forventer, at du:

  • Er uddannet inden for løn- og personaleadministration
  • Har solid erfaring fra en lignende stilling, gerne fra en offentlig institution
  • Du er serviceminded og har fokus på høj kvalitet i opgaveløsningen. Du har øje for detaljen og ved, hvor vigtigt det er, at der er et sikkert fundament under skolens drift.
  • Du arbejder struktureret, systematisk og selvstændigt og kan jonglere med flere opgaver samtidig og sætter en ære i altid at udføre opgaverne
  • Er erfaren bruger af personaleadministrative systemer, f.eks. Statens Lønsystem, Innomate og SDBF.
  • Du er en habil bruger af Excel, og du har en vis øvelse i at trække forskellige statistikker til ledelsesinformation.

 

Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen. Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Vær opmærksom på vi indhenter referencer og børneattest ved ansættelse. Alle interesserede uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

 

Vil du vide mere:

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:

Ressourcechef Mikkel Mortensen på 20 35 96 50 eller på mail mim@sosu-syd.dk

Du sender din ansøgning med relevante bilag elektronisk via linket på denne side, senest fredag den 13. september 2024 kl. 12:00.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag den 19. september 2024.

 

Ansøg her: Erfaren administrativ medarbejder til HR & løn.